Nowntsmintz

Old October 6th 17, 12:34 AM posted to rec.pets.cats.community
Sundance and/or Rebecca

Default Nowntsmintz

Gud eevnin, awl. I fingk we iz havvin a lubly JB so fur. Pleez uze dis thred fur ennee announcemintz yoo haz.

Myown furst nowncemint iz to ask yoo awl to start a noo thred fur eech tribyoot. Dat way, we will be abul to see dem betterer in da fyoochur when we lookz fur dem.

Fangu,
Rebecca
Old October 6th 17, 12:48 AM posted to rec.pets.cats.community
Sundance and/or Rebecca

I haz made a noo thred fur dis, dat sez itz fur da JB. Pleez uze dat uther thred fur JB nowntsmintz. Fangu, an sorree fur da catfusion.

Rebecca
Old October 6th 17, 01:18 AM posted to rec.pets.cats.community
[email protected]

On Thursday, October 5, 2017 at 4:34:41 PM UTC-7, Sundance and/or Rebecca wrote:
Gud eevnin, awl. I fingk we iz havvin a lubly JB so fur. Pleez uze dis thred fur ennee announcemintz yoo haz.

Myown furst nowncemint iz to ask yoo awl to start a noo thred fur eech tribyoot. Dat way, we will be abul to see dem betterer in da fyoochur when we lookz fur dem.

Fangu,
Rebecca

uf Jellicle Ball
Ranger n Pippsy wyl beh at da JB n bring a baskit uf Jellicle Ball 2017 tu put on da Guest buk tabul